Mati Hidup Kembali….


Setelah sekian lma aku x pos…(nynyian Amy) sekian lma terpisah akhir nya bertemu klik la readmore 2, klik la readmore 2....


fakta…
1)ramai rockers masih hidup hingga kehari ini..(pnjng umur)


2)kebanykan super hero pnjng umur seperti iron man, spiderman,ultraman, dan kamen rider



3)Tlg jgn pkai yg ini... bhaya.. anda bleh diketegeri sbg "b*b*"


Kenapa mereka smua ni pnjng umur…
ini adalah sebb mereka dh terbesa pkai mask… x kira Musim H1N1 ka…
kta ni kurng skt pendedahan…
ni aku nk dedah kn fakta….

Muhahahaha muhahahaha…
Jom la kta pkai mask… bak kta lecturer aku
(Pn Jun).. "bertangungjawab la skt kpd org len"
“Klw kau nk mmpos jgn ajak org len… kau mmpos la sorng-sorng”

Mintak maaf la tekaso plak bahasa… bulan2 posa ni..
Aku nk mntk maaf kepada smua blogger dan kawan2 aku…
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan…



No comments: