mata OooO mata kenapa mata ku nih..

Nk taw knp ngn mata ku ini.. mata aku ok ja.. tp aku terpikiaq knp da org yg mata dia lebam... Apakah sebab musabab nya... penah dk hampa semua terpikiaq. x pn pnh nmpk org yg mata dia lebam.. Aku da mmbr mata dia lebam(gila nya lebam) org panggil dia 'LEBAM'
Asa2 sebab nya apa... ha.. itu yg kta x taw..
Konklusinya kena klik selanjutnya 2.. aku akn bg taw sbb dan asbab nya


Sebab nya ialah:

1. Sbb dia 2 hantu... yang lebam mata.. mst tkot kn.. aku pn tkot tgk gmba nih



(ni btoi2)

2. Dipukul atau memukul diri nya sndiri.. adoi skit 2.. x pn orang kick boxing(muai thai).. mst mata mereka lebam selepas game or fight penglaman aku tgk movie thai lawan.


Aku letak gmbaq ni cuma nk bg taw sbb mata lebam ja.. bkn da pa2 pn..
(hiasan semata-mata)

3.Makeup tebal nmpk cm lebam ja.. Adakah cantik mata lebam hmmm persoaln hnya blh di jwap oleh kaum tertentu sja.


(Gamba hiasan semata-mata)
4. x ckup tdoq sng crita ska berjga mlm.. cm batman. klw buat seminggu Isya-Allah dapat la mata lebam 2.. cam kwn aku 2 dia x blh tdoq mlm, cian kn... sbb mata dia 'bapok lebam'
Gambaq dia x dak la.. klw hampa smua tgk mst gelak nya.. mmg lebam mata mmbr aku 2.


5. Makan byk sgt... hahaha ni pn aku baru jumpa patua nih...


(ala tomei2 ni gmb hiasan ja..)

Jangan tkot da solution untok lebam2 ni.. baca la ayat dibawah dan slalu amal kn..


Sampai disini la loteran aku..

3 comments:

Anonymous said...

adelah lebih sedap name lebam member ko tuh ditukar ngan name panda... gagagaga....

En.Shahir said...

x ganas nma pnda.. cm cute ja.. lebam br ganas metal beb.. hahahahahak..

Kojack de Alloohaa said...

err..bg gmba bdak tu kat ak..huhu