Apakah Dosa Aku…. Klw aku….


Agak hampa dpt dosa dak tgk org seksi cm ni dlm bln posa dan bulan yg len...


klw dia 2 lelaki mcm mna… dia mmg lelaki... tp dh tranform jd 100% pmpn..ni adalah antara "Miss Tifffany 2009 contest kt Thailand.."

kt Thailand golongan “mak nyah” ni dh jadi golongan ketiga kt sna.. mksd nya dh rmai jd “mak nyah”… Ngeri nya aku dengor… “mak nyah = kathoey(bahasa siam)”..

kata kn la.. bla zaman akan datang…. Kita sbgai lelaki mst nk berkhwn.. tgk2 tersalah pilih… bkal bini 2 adalah lelaki… perhhh x dpt byng kn ooo… lu piki la sndr.. klw Malaysia jd cm 2..kita x dpt beza kn mna satu “mak nyah”, mna satu awek.. sakit oOoOoOoo…

sbb pa, aku asa kn la.. “mak nyah” 2 lg cun dr pmpn..
serious!! Tp kt Thailand la.. kt malaysia asa nya ada kot.. but aku x maw ar khwn ngn “mak nyah” 2.. Apakah pendapat hampa tntng kecunnan ‘mak nyah..???

cun kan.. smua 'mak nyah'ni...
Sorawee Nattee (center), winner of the Miss Tifffany 2009 contest, Writtorn Narapaipimol (left) who finish in 2nd and Napatsawan Cholakorn who finish in 3rd

Aku da story skt la.. nk share ngn hmpa smua.. psal kapelaku pnh tgk sndr ngn mata dan kepala hotak aku… Masa tu aku lepak2 kt “TC” ngn mmber2 aku.. da org 2 snggup kapel ngn “mak nyah”… bodo ka pa mamat 2..eeeee
boooodooo booodo… byk lagi pmpn kt dunia nih bodooo.. pa hal sngkut ngn baaapok 2 bodoo… nk ja aku bisik kt telinga mamat 2.. kau ni bodo sgt knp??? Itu lelaki la bongokk.. mst hampa terpikiaq cm aku taw yg minah 2 baaapook.. sbb “mak nyah” tu pnh satu kls ngn aku…. Nma x nak bagi taw… lu cari ar sndr nma dia.. nk muntah ja klw sebut...

Konon nya pakwe 'nyah' 2 open minded.. Haram jadah pakwe dia 2.… beragak2 la…klw open minded bnda len x pa la.. mak nyah 2 mmg x blh aku trima.. Haram2….
"Dah mak kau lahir kau jd laki 2 bersyukur la skt"..tahiii.. klw kau trus kn jd laki mst idup kau jimat.. serious.. x yh la kau gedik2 nk bli makeup…. Mmbazir ja… bek kau blnja aku mkn… dpt gk pahala.. "klw kau(nyah) 2 mati cm nk kebumikan... jantina dia berlainan ngn nma asal dia.. bodo la.."
moral dia berfikir la dulu sebelum buat keputusan..

Sama la kita pikiaq seketika cm mna nk benteras masaelah ini..

Assalamulaikum…

6 comments:

Kojack de Alloohaa said...

waaarrrgghhh...jauhkanla diri ak dr depa ni...klu tersilap ngorat, matiiiiiiiiiiiiiiii....

gila cun..kurg ajor btoi...arrrgghh

{lumut} said...

uiiii...gile bodoh berlapis2 lah mamat yg kapel ngan mak nyah tuh..
aku yg single neh tak nak ker?haha..

eiiyyy..geli aku...
kalau kawen ngan mak nyah..
dapat anak ke weh?
kalo dpt gak..ni yg ak tergugat ni mak nyah lagi cun..haha...

papepon brg asli tuh lg mahal beb..
jgn jdi bebal leh tak wahai kaum lelaki...
sama ada yg bebal nak jadi maknyah...mahupun yg bebal nak kawen ngan mak nyah.

nauzubillah..

aquatiq said...

ceh... taw p0wn d0sa tg0k org sexy...

spa swuh tg0k....

adUss.... kal0 suMa laki nk jadi p0mpuan....
dgn sapA aku nk kawen t...

rmy laa... anak dara tua kt muka bumi niyh....

En.Shahir said...

to kojack:
jgn risau kt malaysia mak nyah kita blh cam sora depa

to lumut:
hahaha.. cian kau lumut.. x pa jodoh ditgn tuhan..
kawen ng mak nyh blh ja dpt ank... x caya la 2.. piki la sndr jwpn nya.
aku stuju part last skali.. brg ori. mmg mhl.. sbb pa brng moto aku mhl klw ori.. huhhu

to aquatiq:
jgn risau... aku kn da.. aku lelaki sejati.. kojack pn sma kn2..

aquatiq said...

ceh.... x m0 kwen ngan ang....

En.Shahir said...

to aquatiq:
aku x pksa... kta idup dlm demokratik.. x dak istilah pksa...